Pytania i odpowiedzi
Gdzie wykonujemy usługi?
Usługi wykonujemy w lokalu klienta, nie ma potrzeby dowożenia mebli.
Czy dojazd jest płatny?
Dojeżdżamy do Państwa bezpłatnie na terenie całej Warszawy oraz w promieniu 20km od centrum miasta.
Czy konieczne jest uzgodnienie terminu?
Tak. Szanowni klienci podajemy czas dojazdu pracownika w przedziale czasu obejmującym 1h np. 10.00-11.00. Staramy się docierać zawsze jak najwcześniej, niemniej może się zdążyć, że z przyczyn niezależnych czas ten nieco się wydłuży. Aby uniknąć nieporozumień uzgadniamy czas przyjazdu ze stosownym marginesem czasu.
Ile czasu trwa czyszczenie kanapy?
Czas trwania procesu czyszczenia zależy od wielkości mebla oraz stopnia zabrudzenia. Średni czas czyszczenia to 1-1,5h.
Czy możecie usunąć każde zabrudzenie?
Niestety nie możemy zagwarantować, że uda się usunąć każdą plamę. Niektóre zabrudzenia wnikają w strukturę materiału i zmieniają trwale kolor, pozostawiając przebarwienia. Gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań aby zabrudzenie usunąć jak najlepiej a pozostawiona powierzchnia będzie higienicznie czysty.
Czy jest możliwość usunięcia zapachu moczu dziecka/kota/psa?
Metoda ekstrakcyjna jest wysoce skuteczna w usuwaniu nieprzyjemnych zapachów, w tym również moczu, niemniej jeśli mocz wniknie bardzo głęboko w mebel nie możemy gwarantować całkowitej eliminacji zapachu.
Jak długo schnie wyprana powierzchnia i jak bardzo jest mokra po praniu?
Proces ten zależy od pory roku, oraz temperatury zewnętrznej. Tapicerkę po czyszczeniu zostawiamy lekko wilgotną. Całkowite wyschnięcie trwa przeciętnie ok. 10h.
Jak zabezpieczamy podłogę przy praniu mebli, dywanu?
Czyszczony mebel zazwyczaj zabezpieczony jest ręcznikami bądź folią ochronną. Pracownik zawsze posiada obuwie ochronne na zmianę. Gwarantujemy, że po wykonanej usłudze podłoga będzie sucha i niezniszczona.
Czy po praniu można od razu chodzić po dywanie, wykładzinie?
Nie. Dywan po praniu jest wilgotny, nie należy po nim chodzić. Polecamy zamawiać usługi czyszczenia wykładzin w biurach w godzinach wieczornych, po godzinach pracy.
Jakich mebli nie pierzemy?
Szanowni klienci, nie wykonujemy czyszczenia antyków. Takie meble wymagają specjalnej konserwacji a nie czyszczenia.
Nie pierzemy tapicerki pikowanej oraz z nubuku.
Istnieje możliwość odmowy wykonania usługi, jeśli pracownik stwierdzi, że proces czyszczenia może uszkodzić czyszczony mebel lub dywan.
Jakie są formy płatności?
Honorujemy płatności:
-gotówką
-kartą
-przelewem bankowym
Wystawiamy fakturę.